Saturday, February 13, 2016

Velvet Hexagons

Since it's been a week ago, here's the first glimpse of what I'm making of the yarn Velvet from Scheepjes. It is so soft and a joy to crochet. I'm crocheting motifs of all 7 available colors and I connect them with black. The motifs are hexagons.

Sinds het alweer een week geleden is, is hier dan de eerste glimp van wat ik maak van het fjne garen Velvet van Scheepjes. Het is zo zacht en een genot om mee te haken. Ik ben dus motieven aan het haken van alee 7 kleurtjes die beschikbaar zijn en ik verbind ze allemaal met zwart. De motieven zijn hexagons.  




Next week I'll show what I make of all these connected hexagons. Can you wait that long? 

Volgende week laat ik zien wat ik met al deze hexagons maak. Kun je zo lang wachten?

Have a great creative weekend

Heel fijn en creatief weekend gewenst.

1 comment: